טיפים להקמת אתר אינטרנט
האינטרנט במאה ה 21 נמצא בצמיחה הגדולה ביותר מכל התעשיות הגדולות. "המכירות הקמעוניות המקוונות בארה"ב זינקו ב-24% בשנה שעברה ל-102.1 מיליארד דולר הודות למכירות ערות בעונת החגים של סוף השנה - כך עולה מנתוני חברת מחקר האינטרנט קומסקור. זינוק של 31% במכירות הקמעוניות המקוונות נרשם בשלושת השבועות האחרונים של השנה לעומת התקופה המקבילה"
רוב בעלי העסקים מקימים אתרים מבלי להבין את חשיבותן של תכנון נכון, בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה, הכנת תוכנית עסקית, בניית מערך נכון, הקצעת משאבים, גיוס אנשים מן החברה לניהול ופיתוח של האתר וכך נוצר מצב שעסק לא מותאם באופן מלא עם האתר. העסק יוצא מופסד ונגרם לו נזק תדמיתי קשה.
תהליך עבודה
אסטרטגיית שיווק היעד היא לדעת אילו שווקים האתר הולך להיות, מי המתחרים העיקריים ומהו נתח השוק.
מיצוב, לבנות תדמית מוצר איכותי וטוב, בידול להיות שונה מאחרים ולתת ערך מוסף.
על העסק להחליט כמה אחוזים מן הפעילות שלו הוא מקצה לאתר.
ניהול יחסי לקוחות טובים ע"י מתן פתרונות באתר שלא ניתן לקבלם בעסק.
גיוס של עובדים לפרוייקט מתוך העסק או מחוצה לו.
החלטות שנוגעות בערוצי שיווק. האם לקדם את האתר דרך העסק או להיעזר בקבלן חיצוני.
הגדרת יעדים.
הגדרת תקציב ולו"ז.
הכנת שרשרת המרה.
השלבים בתכנון האתר
לשם של האתר נודעת חשיבות רבה כדי ליצור גימיק זהות תווית לאתר.
לאתר חייבת להיות נישה מסויימת כגון איכות, מהירות, מגוון, רמה וכ"ו.
לבנות תוכנית עבודה של לפחות שנה.
האתר צריך להיות חדשני או ישן, צבעוני או רגוע.
לאתר חייבת להיות סיסמא ייחודית.
אתר חייב להיות אמין בדבריו .
לאתר חייב להיות לוגו כדי למתג אותו.
האתר חייב להיות בנוי באופן שכל דפדפן יוכל לראות אותו.
האתר חייב לעשות אופטמיזציה באתרים אחרים, כגון פורמים ובלוגים, כדי להגדיל את החשיפה שלו.
האינטרנט במאה ה 21 נמצא בצמיחה הגדולה ביותר מכל התעשיות הגדולות. "המכירות הקמעוניות המקוונות בארה"ב זינקו ב-24% בשנה שעברה ל-102.1 מיליארד דולר הודות למכירות ערות בעונת החגים של סוף השנה - כך עולה מנתוני חברת מחקר האינטרנט קומסקור. זינוק של 31% במכירות הקמעוניות המקוונות נרשם בשלושת השבועות האחרונים של השנה לעומת התקופה המקבילה"
רוב בעלי העסקים מקימים אתרים מבלי להבין את חשיבותן של תכנון נכון, בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה, הכנת תוכנית עסקית, בניית מערך נכון, הקצעת משאבים, גיוס אנשים מן החברה לניהול ופיתוח של האתר וכך נוצר מצב שעסק לא מותאם באופן מלא עם האתר. העסק יוצא מופסד ונגרם לו נזק תדמיתי קשה.
תהליך עבודה
אסטרטגיית שיווק היעד היא לדעת אילו שווקים האתר הולך להיות, מי המתחרים העיקריים ומהו נתח השוק.
מיצוב, לבנות תדמית מוצר איכותי וטוב, בידול להיות שונה מאחרים ולתת ערך מוסף.
על העסק להחליט כמה אחוזים מן הפעילות שלו הוא מקצה לאתר.
ניהול יחסי לקוחות טובים ע"י מתן פתרונות באתר שלא ניתן לקבלם בעסק.
גיוס של עובדים לפרוייקט מתוך העסק או מחוצה לו.
החלטות שנוגעות בערוצי שיווק. האם לקדם את האתר דרך העסק או להיעזר בקבלן חיצוני.
הגדרת יעדים.
הגדרת תקציב ולו"ז.
הכנת שרשרת המרה.
השלבים בתכנון האתר
לשם של האתר נודעת חשיבות רבה כדי ליצור גימיק זהות תווית לאתר.
לאתר חייבת להיות נישה מסויימת כגון איכות, מהירות, מגוון, רמה וכ"ו.
לבנות תוכנית עבודה של לפחות שנה.
האתר צריך להיות חדשני או ישן, צבעוני או רגוע.
לאתר חייבת להיות סיסמא ייחודית.
אתר חייב להיות אמין בדבריו .
לאתר חייב להיות לוגו כדי למתג אותו.
האתר חייב להיות בנוי באופן שכל דפדפן יוכל לראות אותו.
האתר חייב לעשות אופטמיזציה באתרים אחרים, כגון פורמים ובלוגים, כדי להגדיל את החשיפה שלו.
בריאות הציבור נולד כמענה לצורך שלנו לשפר את איכות חיינו על ידי הבנה של סוגי המזון השונים שאנו צורכים. בעידן של אוכל תעשייתי ומרכולים עמוסים בשפע מן המוכן, עלינו לדעת אילו מוצרים חיוניים לגופינו ואילו מוצרים עלולים לסכן את בריאותנו